Dieta na płaski brzuch

dieta na płaski brzuch

Istnieje szerokie grono osób, które pragną nie tylko pożegnać kilka nadprogramowych kilogramów, ale również sprawić, że ich sylwetka będzie prezentowała się szczupło i proporcjonalnie. Nie bez powodu dieta na płaski brzuch zyskuje na popularności. Płaski brzuch jest marzeniem zarówno wielu osób płci pięknej, jak i męskiego grona. Dieta na płaski brzuch składa się z określonego zestawu potraw, które można spożywać oraz na zasadach, których należy przestrzegać. A wszystko po to, by zyskać ładniejszą sylwetkę, smuklejszą talię oraz pożegnać wystający brzuszek.

Dieta na płaski brzuch zasady

Odpowiedz na pytanie “Dieta na płaski brzuch co jeść” jest jedna i brzmi — produkty niskokaloryczne. W czasie jej trwania ważne jest, aby osiągnąć deficyt kaloryczny, który stanowić będzie około 15% mniej niż nasze dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Inną ważną zasadą jest spożywanie produktów zawierających błonnik, który wspomaga pracę jelit i układu pokarmowego. Tym samym wspomaga proces chudnięcia oraz poprawia wygląd naszego brzucha “od środka”.

Płaski brzuch co jeść, a czego nie?

Co ważne do komponowania posiłków należy włączyć duże ilości warzyw, owoców, produktów zawierających białko oraz wyeliminować te, które zawierają w swoim składzie wielu cukrów prostych. Dieta na płaski brzuch zasady to przede wszystkim niejedzenie produktów takich jak białe pieczywo, ryż i makaron. Każdy, kto chce schudnąć, powinien całkowicie zrezygnować z fast foodów, produktów słodzonych, napojów gazowanych, słonych przekąsek oraz alkoholu. Alkohol zatrzymuje wodę w organizmie, przez co brzuch może wydawać się większy.

dieta na płaski brzuch: zasady i jadłospis

Dieta na płaski brzuch jadłospis

W przypadku, gdy interesuje nas dieta na płaski brzuch jadłospis będzie dość restrykcyjny. Jeżeli posiadamy już informację na temat tego, co można jeść, stosując dietę na płaski brzuch, przyszedł czas na sporządzenie jadłospisu. Oto przykładowy dzień z diety na płaski brzuch

  • I śniadanie: Jajecznica lub serek ziarnisty z warzywami
  • II śniadanie: Koktajl owocowy na bazie kefiru lub serek homogenizowany z dodatkiem cynamonu
  • Obiad: Grillowana pierś z kurczaka w przyprawach, ryż, warzywa gotowane na parze
  • Kolacja: sałatka z ulubionymi warzywami i serem feta

Polecamy sprawdzić również inne przepisy dietetyczne.

Czy ten wpis był pomocny??

1 / 0

Dodaj komentarz 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *